Dankzij onze support medewerkers in de verschillende afdelingen en units kunnen we de core activiteit van VITO maximaal ondersteunen. Denk aan passende systemen, processen, tools en advies. Binnen support (financiële dienst, inkoop, personeel, marketing en communicatie, IT, technische dienst) werk je dienstoverschrijdend door innovatieve en kwalitatieve oplossingen voor je collega’s uit te werken.

Beschikbare jobs

BEDRIJFSJURIST

Mol
Ondersteunend
Beschrijving: 

Als bedrijfsjurist ondersteun je de verschillende onderzoeksdepartementen en centrale diensten met betrekking tot onderzoeksprojecten, nationale en internationale samenwerkingen met derden, alsook de dagelijkse werking van de vennootschap.


De projecten waarbij de juridische dienst bijstand en advies verleent gaan van onderzoeken in de diepe ondergrond tot onderzoeksprojecten voor toestellen in de ruimte; van opdrachten van private en publieke opdrachtgevers gevestigd in de streek tot opdrachtgevers gevestigd in het Midden- en het Verre-Oosten; van het opstellen van een overeenkomst voor het ontwikkelen, in licentie geven en/of exporteren (Dual Use) van spitstechnologie tot het opstellen van een huurovereenkomst voor een buitenlandse doctoraatstudent of gastonderzoeker.

  • Je ontzorgt je interne klanten (onderzoekers, business developers, project managers, ondersteunende diensten, directie) van administratieve juridische zaken die niet direct met zijn of haar project te maken hebben.
  • Je verleent pro-actief juridische ondersteuning, geeft advies binnen de organisatie in het kader van contractonderhandelingen en je wordt als raadgever betrokken bij diverse projecten.

  • Je stelt (commerciële) contracten op, leest deze na en/of geeft de nodige input hieromtrent.
  • Je bent geïnteresseerd in overheidsopdrachten, intellectuele eigendom en nationale en Europese subsidieregelingen. Je volgt trends op de voet, je bouwt een actief netwerk uit en je zorgt ervoor dat je continue op de hoogte blijft van het wetgevende kader.
  • Je draagt actief bij aan de werking van de dienst en helpt deze efficiënter te maken in de ondersteuning van de organisatie door het uitwerken van optimalisatievoorstellen.
  • Je maakt samen met je collega’s van contractadministratie en de cel publieke tenders deel uit van de “ondersteunende diensten” die instaan voor de administratieve ondersteuning van de organisatie in al haar geledingen. 

Niet gevonden wat je zocht? Wij zijn steeds op zoek naar toptalent. Solliciteer spontaan zodat we je kunnen contacteren zodra we een geschikte vacature hebben.

HR assistant
+32 14 33 55 72